Českobudějovicko Českokrumlovsko Jindřichohradecko Karlovarsko Písecko Prachaticko Praha-město Strakonicko Táborsko

► Galerie Přepravník OVA. [Foto: Archív ZVVZ]

Přepravníky ZVVZ se vrátily do Velké Británie i zemí Beneluxu

MILEVSKO - 27.07.2016 10:48 - Aktualizováno: 27.07.2016 10:49


Velkoobjemové přepravníky vyráběné milevskou společností ZVVZ MACHINERY se po řadě let vrátily na britské silnice. Firma tam po loňském obnovení spolupráce s dopravcem WG Tanker dodala pět návěsů typu NCEA 36 určených na transport sypkých stavebních hmot. K nim letos přidá dalších sedm a zároveň jedná o větším počtu návěsů určených na víceletý pronájem.

"Britský trh je velmi zajímavý a zatím nic nenasvědčuje tomu, že by se na něm naše budovaná pozice měla po odchodu Velké Británie z Evropské unie změnit," říká Petr Koška, ředitel divize Ventilátory a Přepravníky k nedávné návštěvě majitele firmy WG Tanker v Milevsku. Ten se zde seznamoval s výrobou a garancí kvality, včetně sklápěcích návěsů.

Společnost ZVVZ MACHINERY se po obnovení výroby tohoto tradičního produktu snaží o postupný návrat na zahraniční trhy, kde měla velmi dobrou pozici. Vedle Británie jde hlavně o země Beneluxu, Francii, Polsko a Slovensko. "Důraz přitom klademe na stabilitu a důvěru, což jsou základy dlouhodobé spolupráce," říká Petr Koška.

Zdařilý restart má za sebou také v Belgii, kam prostřednictvím firmy OVA vstoupila s vícekomorovými speciály na přepravu mouky. "Jde o specifický tržní sektor, přímo spojený s tradicí malých pekáren ve frankofonních regionech, který tolik nepodléhá výkyvům ekonomiky jako třeba stavebnictví. Lidé zde bagety milují a jíst je budou prostě pořád," dodává Jana Urbanová, manažerka obchodu.

Vedle sklápěcích návěsů míří do Belgie také tlakové nádoby, které pak firma OVA kompletuje na svou návěsovou techniku. Dosud šlo o 12 kusů, další tři jsou ve výrobě. Přes tuto firmu také putují návěsy ZVVZ k významným dopravcům jako je Remitrans, který koupil tři sklápěcí návěsy na sypké hmoty SF 58. Před dokončením je ve výrobě rovněž speciál NCEA WT určený na přepravu tekutých krmiv.

Podle Miloslava Máchy, generálního ředitele strojírenského holdingu ZVVZ GROUP, byl návrat k výrobě přepravníků správný. "Od té doby jsme se ale hodně posunuli v technickém řešení i šíři nabídky," dodal. Výrobu velkoobjemových přepravníku, která měla padesátiletou tradici, obnovil holding po čtyřleté pauze v roce 2013.
.

arm



Související zprávy

Luwex: Přes irského oděvního giganta k německé zakázce

05.05.2021 19:55

Holding ZVVZ povede od dubna Peter Bodnár

31.03.2020 16:05

Holding ZVVZ chrání své zaměstnance před koronavirovou epidemií

25.03.2020 17:28

ZVVZ odpráší teplárnu v Gdaňsku, už druhou v Polsku

02.11.2019 20:00

ZVVZ za čtvrt miliardy zbaví teplárnu ve Varšavě tuhých emisí

24.09.2019 17:15

Vicepremiér Havlíček navštívil ZVVZ GROUP

03.08.2019 09:14

ZVVZ GROUP má nového generálního ředitele

02.04.2019 17:15

Do Jižní Koreje nemíří jen sportovci, ale i ventilátory ze ZVVZ

14.02.2018 14:35

ZVVZ-Enven Engineering se vrací na Ukrajinu

16.09.2017 10:30

ZVVZ se bude podílet na stavbě evropského neutronového centra

06.03.2017 14:59