J. HRADEC - 08.07.2021 17:56
Už v srpnu se objeví na pultech vybraných obchodů limitovaná edice hruškovice od firmy Fruko-Schulz z Jindřichova Hradce. Láhev s ovocným destilátem bude opatřena etiketou s reklamním sloganem, který pro hruškovici vymyslel jeden z konzumentů.
"Leze ti svět na palici? Dej si Fruko hruškovici!" Tento reklamní slogan od Petry Burešové i se jménem autorky bude zdobit 100 láhví pálenky. Ty dodá už za několik týdnů jeden z největších výrobců lihovin v tuzemsku do běžné obchodní sítě. "Fruko-Schulz se zaměřuje na výrobu tuzemských lihovin pro širokou veřejnost. Právě proto jsme se rozhodli konzumenty zapojit do propagace našich výrobků. Chceme, aby reklamu vymýšleli běžní občané – ti, kteří mají k našim výrobkům vztah, pijí je a chutnají jim," uvedl Josef Nejedlý, ředitel firmy Fruko-Schulz, s. r. o.
Jindřichohradecký producent lihovin uvedl svou hruškovici na trh letos v červnu. K vymyšlení vhodného sloganu vyzval veřejnost na sociální síti Facebook v rámci soutěže o tři láhve pálenky. "Protože kvalitních návrhů na slogan chodilo hodně, rozhodli jsme se, že jeden nejlepší využijeme," řekl Josef Nejedlý. Doplnil, že autorka získá za odměnu 10 láhví dvaačtyřicetiprocentní ovocné pálenky.
Společnost Fruko-Schulz zakládá své výrobní portfolio na vlastních nápadech. S novými druhy alkoholu přichází každý rok a na jejich názvu ani propagaci se nikdy nepodílejí marketingoví odborníci. Přesto se nové výrobky jindřichohradecké likérky stávají bestsellerem. Své konzumenty si takřka ihned po uvedení na trh získal například IbalGin - růžový gin, jehož etiketa připomíná lék proti bolesti, a jedním z nejoblíbenějších nápojů českých spotřebitelů je Tuzemák, který Fruko-Schulz vyrábí už téměř 40 let.
arm