Českobudějovicko Českokrumlovsko Jindřichohradecko Karlovarsko Písecko Prachaticko Praha-město Strakonicko Táborsko

Pivomat zvítězil ve třech kategoriích soutěže POPAI Awards 2013

ČESKÉ BUDĚJOVICE - 28.11.2013 15:22


Pivomat - atypický stojan na pivo Pardál v plechovkách - zaujal odbornou porotu soutěže POPAI Awards 2013 tak, že získal prvenství ve třech kategoriích této významné soutěže. Pivomat velmi zdařile převedl hlavní myšlenku komunikace značky Pardál ("Vyladěno samotnými pijáky") do podoby atypického stojanu, který vybízí zákazníky v obchodech k interakci a poskytuje jim "vyladěný" nákupní zážitek. Autorem návrhu je agentura Dago, s.r.o.

Světová POPAI má dlouholetou tradici. Byla založena již v roce 1936 v USA a v roce 1988 vznikly první pobočky POPAI v Evropě. V současnosti představuje mezinárodní síť POPAI více než 1.700 členských společností (výrobci, zadavatelé i obchodníci) ze 45 zemí světa.

Pivomat Pardál získal prvenství ve třech kategoriích této významné soutěže:

* Cena za kreativitu

* Nejlepší materiálová a technická inovace

* Vítěz kategorie "Ostatní (dovoz, prototypy, vzorky)"

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards soupeřilo 76 exponátů od 22 přihlašovatelů. Porotci hodnotili u každého exponátu celkem 7 kritérií (Estetická úroveň a Design, Originalita a inovativnost, Soulad s produktem, Technické řešení, Kvalita výrobního zpracování, Vhodnost do prodejního prostředí a Celkový dojem) a přidělovali 1-20 bodů u každého kritéria (1 bylo nejhorší ohodnocení a 20 nejlepší).

"Pivomat velmi zdařile převedl hlavní myšlenku komunikace značky Pardál ("Vyladěno samotnými pijáky") do podoby atypického stojanu, který vybízí zákazníky v obchodech k interakci a poskytuje jim "vyladěný" nákupní zážitek,“ říká Josef Kroulík, trade marketing manager Budějovického Budvaru. "Na rozdíl od ostatních prodejních stojanů, které pouze pasivně vystavují zboží, vybízí Pivomat k hravé akci, která je příznačná pro celou komunikační strategii značky Pardál. Zákazník získává pivo až po stlačení páky Pivomatu," dodává.

První Pivomat bude v praxi otestován na pilotní prodejně v Českých Budějovicích od začátku příštího týdne.

Od roku 2011 podporuje Budějovický Budvar také soutěž POPAI STUDENT Award. "Zadání pro studenty nám přináší neotřelé nápady začínajících designerů. Víme, že taková spolupráce funguje," uzavírá Josef Kroulík.

V roce 2011 vyhrál POPAI STUDENT Award návrh kartonového podlahového stojanu pro nealkoholické pivo Budweiser Budvar. Nyní navrhuje jeho autor v agentuře Dago většinu POS prostředků pro značku Budweiser Budvar.

arm



Související zprávy

Pro Budvar byl rok 2019 rekordní

25.06.2020 19:38

Začal prodej "Požehnaného ležáku" pro Charitu

01.12.2019 10:34

Biskup požehnal zvláštní várku světlého ležáku pivovaru Budějovický Budvar

04.09.2019 20:22

Privatizace Budvaru není na stole, zdůraznila ministryně financí Schillerová

31.07.2019 17:06

Budvar zvýšil výstav a měl loni rekordní tržby

29.06.2019 08:40

Úspěch Budvaru s logistickým centrem, je druhé nejlepší v Evropě za rok 2018

07.06.2019 17:04

Budějovický Budvar loni vyvezl rekordní objem piva

11.03.2019 16:47

Budějovický Budvar opět uspořádá "divadelní" prohlídky pivovaru

09.02.2019 15:22

Budějovický Budvar loni zvýšil výstav piva a dosáhl rekordních tržeb

31.01.2019 16:06

Díky ´Požehnanému ležáku´ získá Diecézní charita České Budějovice přes 200 tisíc

24.01.2019 20:03