Českobudějovicko Českokrumlovsko Jindřichohradecko Karlovarsko Písecko Prachaticko Praha-město Strakonicko Táborsko

V nové kampani značky Budweiser Budvar vystupují osobnosti Galerie NE

ČESKÉ BUDĚJOVICE - 29.04.2014 16:07


V těchto dnech začíná nová kampaň značky Budweiser Budvar. Cílem kampaně se sloganem "NE Z NÁS DĚLÁ TO, ČÍM JSME" je prohloubit povědomí o značce a jejích hodnotách. Kampaň je stejně jako její loňská premiéra rozdělena do dvou částí.

Produktová část je zaměřena na kvalitu výrobku. "V této části kampaně ukazujeme čtyři hlavní produktová NE, která značku Budweiser Budvar provázejí po celou dobu její existence, a která leží v základu jedinečné chuti a kvality piva z naší produkce," říká Jana Kubištová, vedoucí oddělení marketingu z Budějovického Budvaru. Jedná se o NE nahrazování původních surovin, NE zkrácení 90 dnů ležení, NE prodeji vlastního jména a NE přesunutí výroby z Českých Budějovic. Alegorické rytíře - obránce hodnot značky, kteří vystupovali v komunikaci značky v uplynulých dvou letech - nahrazuje v nové kampani symbol štítu, který odráží útoky těch elementů, které v současné době často kazí pověst tradičního pivovarnictví a poctivého piva a mají neblahý vliv na jeho kvalitu. Hlavními nosiči této části kampaně budou venkovní reklamní plochy a propagační materiály v restauracích a prodejnách.

Druhá, imageová část se věnuje hodnotám značky. Její nosnou částí jsou televizní spoty doplněné tiskovými vizuály hlavních postav kampaně, kterými jsou lidé vybraní z galerie často neznámých hrdinů současnosti - Galerie NE (www.galerie-ne.cz). Po loňské dvojici Tříska-Pollert vybírá značka Budweiser Budvar další dvě osobnosti. Hrdiny televizní kampaně jsou Stanislav Tišer, romský boxer, který se snaží přilákat mladé narkomany z ulice ke sportu, a Petr Němec, jehož boj proti bankovním poplatkům se stal diskutovaným mediálním tématem - dva muži, kteří se nebojí říci NE.

"Záměrně jsme vybrali osobnosti, které nejsou příliš známé, aby věhlas jejich jmen nepřebíjel samotnou myšlenku kampaně. A sice že to, čemu řekneme ne, o nás vypovídá více než to, nač kýváme. NE našich hrdinů jsou lidská, univerzální a jasná," vysvětluje Jana Kubištová. "Naše značka ani NE našich hrdinů nejsou o snadných výhrách. Nejdůležitější je fakt, že se vůbec odvažujeme vyslovit svá NE a že se snažíme zabránit tomu, co považujeme za špatné, a to bez ohledu na sílu protivníka," uzavírá Jana Kubištová.

arm



Související zprávy

Pro Budvar byl rok 2019 rekordní

25.06.2020 19:38

Začal prodej "Požehnaného ležáku" pro Charitu

01.12.2019 10:34

Biskup požehnal zvláštní várku světlého ležáku pivovaru Budějovický Budvar

04.09.2019 20:22

Privatizace Budvaru není na stole, zdůraznila ministryně financí Schillerová

31.07.2019 17:06

Budvar zvýšil výstav a měl loni rekordní tržby

29.06.2019 08:40

Úspěch Budvaru s logistickým centrem, je druhé nejlepší v Evropě za rok 2018

07.06.2019 17:04

Budějovický Budvar loni vyvezl rekordní objem piva

11.03.2019 16:47

Budějovický Budvar opět uspořádá "divadelní" prohlídky pivovaru

09.02.2019 15:22

Budějovický Budvar loni zvýšil výstav piva a dosáhl rekordních tržeb

31.01.2019 16:06

Díky ´Požehnanému ležáku´ získá Diecézní charita České Budějovice přes 200 tisíc

24.01.2019 20:03